donderdag 21 juli 2011

A gift from the heart

Een hart gemaakt voor de challenge van " Just us girls".
Hier was een kleurenkeuze pink/coral/grey. Ik heb een grijze kaart genomen met achtergrondpapier ook grijs. Verder het hart uitgestanst en geembosd. De rand ook met een malletje uitgestanst en wat bloemen erbij. Verder heb ik hem een beetje oud gemaakt door de randen om te krullen en bewerkt met distress inkt. Ik vond het wel weer eens leuk om te doen. Even niet kleuren en geen stempeltje.
Ik hoop dat julie hem net zo geslaagd vinden als ik.
Groetjes en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,
    ik vind hem inderdaad erg geslaagd hoor !
    Heel mooie kleurencombinatie is dit !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, mooi gemaakt ! supers
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy marijke
    een erg geslaagde kaart, helemaal mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Marijke, lekker rose!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kwam jou tegen op de blog van Beppie,wat mij zo leuk lijkt ben ik nu aan het doen, een ieder die gereageerd heeft bij Beppie ga ik bezoeken, bij een leuke c.q. mooie blog ga volger worden en hoop ik dat je een tegen bezoekje aan mijn blog brengt en misschien ook volger wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marijke,

    Een zeer geslaagde kaart heb je weer gemaakt.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful work! Thank you so much for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We hoeven niet altijd te kleuren of te stempelen. Jij bewijst dat we zonder ook een prachtig resultaat kunnen hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje marijke ....hele mooie kleurencombinatie...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hellooooooooo, gorgeous! This IS stunning! So glad you were inspired by the lovely palette of Just Us Girls, this week! Your work is beautiful! Thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Marijke,

    Mooi kaartje!

    ps, ik vind nergens geen mailadres op uw blogje? kan u mij dan even mail aub,

    jaimie.pisonier@telenet.be (staat punt tussen de namen)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a lovely heart! Such a pretty card! Thanks so much for playing along with Just Us Girls!

    BeantwoordenVerwijderen