zondag 18 september 2011

20 jaar getrouwd

Hier een kaartje voor de buurtjes die 20 jaar getrouwd zijn. Ik heb er een kaart van gemaakt aan de voorkant open met mooi goud papier en twee girafjes. Van binnen ook dubbel geplakt met goud papier en harten erop. De zwanen zag ik eigenlijk per ongeluk toen ik de harten uit stanste. Ik dacht eerst dat het een franse lelie was maar het bleek twee zwanen tegen elkaar. Heel toepasselijk toch.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hoe vinden jullie mijn nieuwe look van het blog? Weer even wat anders, ben nog niet helemaal tevreden maar dat komt nog wel.
Groetjes  en bedankt voor jullie bezoek.
Marijke.


2 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    dat heb je weer prachtig gefikst:-))
    als je zo mooi kaartje mag ontvangen,word je dag extra zonnig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig, stijlvol kaartje en mooi het hart met de zwanen:) Mooie blogLO vooral de uil op de paddenstoel is superrrr.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen