donderdag 15 september 2011

EEN VLINDER AWARD


Heb ik van Wenda een award gekregen en daar moet ik dan wel wat mee doen natuurlijk.
Wenda heel hartelijk bedankt hiervoor.
Het is de bedoeling dat ik met 12 vragen iets over mijzelf vertel en deze award ook weer doorgeef aan 10 andere bloggers.
 Ik ga mijn best doen, hier komen ze dan.

vraag 1: Wat is je favoriete kleur?
Ik hou van vrolijke kleuren: pink, aqua, blauw, paars.Voor mijn kleding ga ik ook wel voor bruin en grijs in combi met vrolijke kleuren.
vraag 2: Wat is de titel van je favoriete song?
Ik zou het niet weten, heb geen voorkeur, luister wel liever naar wat nostalgische muziek en wat klassiek achtig.
vraag 3:Je favoriete dessert:
Ik ben gek op toetjes, alles waar room in zit vind ik heerlijk.
vraag 4: Wat werkt op je zenuwen?
Iedereen die me gaat lopen pushen, laat me maar gewoon gaan dan werk ik het beste.
vraag 5: Je favoriete huisdier?
Nou dat is niet moeilijk, mijn kooikerhond "Fjurdy" natuurlijk.
vraag 6:Zwart of wit?
Wit
vraag 7:Wat is je grootste angst?
Dat er iets met mijn mannetje gebeurt of met mijn kinderen.
vraag 8: Wat is je beste gelaatseigenschap?
Ik zou het niet weten, ik mag graag lachen.
vraag 9: Dagelijkse opvatting?
Komt het vandaag niet dan toch morgen.
vraag 10: Wat is je ideaal?
Lekker gezond leven en goed in je vel zitten.
vraag 11: Waardoor laat je jezelf wel eens verleiden?
Door iets te kopen wat ik eigenlijk niet nodig heb.
vraag 12:Wat doe je als je van streek bent?
Met mijn man hierover praten, hij kan me altijd weer zo goed gerust stellen.

Nou dat was toch nog moeilijk hoor, nu weten jullie iets meer over mijn leven.
Ik ga de award doorgeven aan de volgende bloggers en hoop dat zij ook iets meer vertellen over hun leven:


Nou meiden, allemaal veel succes en maak er iets leuks van.
Groetjes allemaal en tot de volgende keer weer met een kaart.
Marijke.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke, van harte bedankt om me deze award door te geven ! superhartelijk bedankt hoor ! en jij, een dikke proficiat natuurlijk !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    heel hartelijk dank voor je award en echt leuk om op deze manier iets meer te weten over je medebloggers!
    een lieve groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke,
    Gefeliciteerd met je award en bedankt dat je hem doorgeeft aan ons een hele eer!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke, gefeliciteerd met je award! En dank je wel om hem door te geven aan mij ik vind het altijd een hele eer!! :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen