donderdag 9 februari 2012

Pluk deze dag

Het ontbreekt me deze dagen vreselijk aan tijd. Ik zou graag willen knutselen maar het komt er niet echt van.
Daarom heb ik even in mijn vakantiedoos gekeken en daar een plaatje uitgehaald die ik al had gekleurd en de kleurtjes papier al had bijgezocht. Deze is het geworden, een stempel van Sugar Nelly. Het goud/groene papier onderaan heb ik gestanst en met distress inkt bewerkt. Had ik eens op een filmpje gezien en had dit papier nog liggen. Verder veel uitgestanst, de bloemen en stampertjes ge-airbrusht en een tekstje erbij. Is niet helemaal wat ik graag zou willen maar hij kan er mee door, toch?? Ik hoop dat jullie een reactie achter laten.
Groetjes Marijke.






10 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    een erg leuke en mooie kaart met een schattige afbeelding en wat erop het stempeltje staat geld ook voor jezelf PLUK DE DAG:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke,

    Leuke kaart en ik wens je snel veel tijd toe :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Marijke hij is weer super geworden hoor en straks heb je genoeg tijd een paar weken.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en de het afdrukje is erg leuk! En ja ook ik zou wat meer ueren in een dag willen hebben.............

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je verhaal klinkt me bekend in de oren ! gewoon effe rustig aan... ben ik ondertussen ook al afgeleerd. als het niet lukt, dan lukt het niet.
    een hele leuke kaart
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja Marijke, ik ken dat! Het lukt me de laatste weken ook niet echt. De zin is er wel maar de tijd niet. Gewoon laten voorbij gaan zeker? Maar dit kaartje is toch ook leuk hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart hoor !
    Veel succes met de drukte, hier hetzelfde liedje hoor :(
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marijke, dit is een lief en mooi kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken het hoor, heb ook steeds ernstig tijdgebrek haha..

    Maar je kaart is erg mooi geworden, leuk afdrukje ook!

    Lioefs,
    wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart en de het afdrukje is erg leuk! En ja ook ik zou wat meer ueren in een dag willen hebben.............
    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen