dinsdag 1 mei 2012

En nog een mannenkaart van Kenny K.

Twee weken terug alweer heb ik de prijs gewonnen van de challnge van Kenny K. Dat waren 5 digi's en speciaal papier van K-design. Het papier heb ik nog niet want dat moet uit Zweden komen geloof ik, maar de digi's al wel. Dit is er eentje van. "stoere Brianna". Deze serie vind ik echt prachtig, vooral om te kleuren maar het is wel een moeilijke opgaaf. Ik wilde eigenlijk meedoen met de challenge van vorige week, maar daar was ik te laat voor dus doet ie deze week mee. Ik heb er een labeltje tussen gedaan met een tekst en wat oranje erin verwerkt voor de kleur.
Een stoere kaart voor de volgende in de rij die jarig is.
Deze kaart doet mee met de challenge van Kenny K: anything goes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


7 opmerkingen:

  1. Supercool afdrukje! De ideale mannenkaart!
    Mijn tekstjes zijn allemaal gestempeld en ik koop die altijd bij Elke verschooten in Antwerpen. Gestempeld vind ik nog altijd het mooist Marijke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    nou dit is dus echt een hele stoere kaart en vooral de kleurencombinatie vind ik toch ook fris en fruitig,zo mooi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere kaart weer Marijke, ziet er cool uit!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer een hele stoere mannenkaart! Heel erg mooi en een heel leuk afdrukje ook.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. this is superb! the colouring is wonderful, and the DP is stunning!

    thank you for joining KKKG this week.

    hugs from Laila

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool card! Loving the color combos:0)

    Hugs;
    Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card!

    Thank you for joining us at KKKG this week!

    BeantwoordenVerwijderen