donderdag 12 juli 2012

Happy Bday met Mo Manning

Dit plaatje is er ook weer een van Mo Manning. Ik vind het zo'n leuk plaatje. Heb hem gekleurd in mijn vakantie en thuis verder afgewerkt. Gekleurd met de copics natuurlijk en wat glitter op de rand van de jurk en sokjes. Wat vlaggetjes en ballonnetjes uitgestanst en is zo een gezellig geheel vind ik. Aan de binnenkant heb ik ook nog wat vlaggetjes gedaan. Een lekkere vrolijke kaart toch?
 Ik vind hem weer helemaal leuk en ik hoop jullie ook?
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



5 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    ja dit is echt een lieffie een erg leuke digi en erg feestelijk met al die vrolijke kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook weg van dit plaatje! Heel leuk kaartje heb je ervan gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje en de vlaggetjes zijn ook erg leuk.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk en grappig kaartje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marijke,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen