maandag 23 juli 2012

Nog een plaatje van Mo Manning

Hier nog een plaatje van mijn vele vakantieplaatjes die ik al gekleurd heb. Het meisje met de krekel. Gekleurd met de copics, een label erbij gemaakt en verder bloemen en nestabilities en div. papiertjes.Ik vind het een lief plaatje en je kunt er alle kanten mee op. Ik heb er een felicitatiekaart van gemaakt.
Deze kaart doet mee met de challenge van : Just us girls een kleurenkaart bruin,grijs,blauw en geel.
Leuk dat jullie zijn komen kijken, groetjes en tot de volgende keer.
Marijke.



5 opmerkingen:

  1. hoi marijke
    wat heb je er een lieverd van gemaakt en ja ook ik ben een fan van MO want ze hebben zulke leuke/lieve digi's!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Heel mooi kaartje Marijke!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marijke,

    Leuke kaart en mooi ingekleurd.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute image and a great use of this week's colours. Thanks for joining us at JUGS this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooi, zonnig en fleurig kaartje !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen