donderdag 14 februari 2013

Het is weer donderdag en tijd voor....

Het is alweer donderdag, wat vliegt de tijd.
Heb bijna geen tijd om kaarten te maken maar voor de Dutch Dare Card Challenge wel natuurlijk.
Deze week is de sponsor Delicious Doodles met prachtige digi's te verkrijgen.
Ik heb voor een hortensia stempel gekozen omdat ik deze zo mooi vond en weer eens met mijn potloden wilde kleuren.En bloemen vind ik ook een nieuwe uitdaging. Kon ik weer eens mooie pastelkleuren gebruiken.
We hebben deze week een sketch. Kijk zelf maar wat ik daar van gemaakt heb.


 Ik heb hem gekleurd met mijn derwentpotloden.
En vergis je niet, de bloemen zijn wel met vijf verschillende kleuren bewerkt. Een stans van Noor erachter. Een etiket met tekst, nog een stans, een vlinder en een bloem als afwerking.
Ik vind de stempel echt mooi, dus ik heb hem nog een keertje gemaakt maar dan in het roze.
Deze krijgen jullie later te zien, want deze kaart is voor de challenge van DDCC.
Misschien hebben jullie ook zin om mee te doen? Ga dan snel naar de site van DDCC en kijk naar de regels.
Ik vergeet vaak jullie te bedanken voor de fijne berichtjes die jullie
achterlaten, maar ik ben jullie daar heel dankbaar voor.
Dus bij deze nogmaals allemaal bedankt voor jullie berichtjes en ga daar vooral mee door want ik vind het reuze om ze te lezen.
Groetjes allemaal,
Marijke.

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer schitterend Marijke, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Marijke en die hortensia's zijn zooooo mooi ingekleurd .....TOP!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, zo mooi gekleurd Marijke! Het lijkt net een 3d-plaatje! Echt geweldig mooi gedaan!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooie kaart!
    prachtig ingekleurd!

    gr,gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous card Marijke! Love that image too!!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen