dinsdag 11 juni 2013

100% lief.

Hier maar weer eens een digi van Mo Manning. Het is al een wat ouder plaatje maar ik vind d'r wel erg lief. 100% lief dus!! Ik heb weer gekleurd met de copics. Diverse papiertjes en bloemetjes, een lint en een swirl.
Op de digi heb ik nog wat frantage poeder gedaan en veel glitter op de bloemen. Hij kan weer zo verstuurd worden toch?
Ik heb mijn kaarten allemaal ingepland, want ik ben lekker een poosje met vakantie.
Hoop dat het weer een beetje mee gaat zitten, maar dat zien we dan wel weer.
Ik wens iedereen die al snel op vakantie gaan een fijne tijd toe met natuurlijk heel mooi weer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes
Marijke.



6 opmerkingen:

  1. Wat is ze toch lief Marijke,je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker 100% lief en wat een prachtige kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje marijke , ook een prachtig ingekleurd plaatje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooi kaartje Marijke, ik vind hem helemaal geweldig, wat een leuke digi is dit trouwens, heb ik nog nooit gezien. Geniet van je vakantie, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart Marijke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen