donderdag 25 juli 2013

Voor jou met een Bestie!!

Eindelijk heb ik dan ook een kaartje gemaakt met zo'n heerlijke Besties.
Deze digi was te verkrijgen bij de club van Tiets ( kaarten maken met Tiets) en kreeg je gratis als je maar meedoet met de challenge van Tiets.
Je kunt deze digi, getekend door Sherri Baldy ook verkrijgen bij haar webshop  http://bestieschallenge.blogspot.nl/ )
Als je ze nog niet kent, moet je echt eens gaan kijken.
Ik heb gekleurd met de copics en de kleuren geel/bruin aangehouden. Diverse papiertjes erachter en een postcard stempeltje ook te verkrijgen bij de club van Tiets. Een strikje met een kaartje en een grote bloem, daarom heb ik er maar eentje gedaan anders was de kaart wel erg vol. Wat glitter en steentjes en hij is er weer, de kaart bedoel ik dan hè?
Ik vind het een leuke kaart en een leuke digi, heb er gelijk nog een paar gekocht dus er volgen er nog wel meer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



2 opmerkingen: