donderdag 15 augustus 2013

Weer naar school!!

Het is weer donderdag en ik mag deze week een bijdrage leveren bij de DDCC challenge.
De sponsor is deze week Crafty Sentiments en daar kun je mooie digi's van winnen.
Het thema is:  weer naar school. Gebruik op je kaart allemaal dingen die op school nodig zijn, zoals potloden, schriften, nietjes etc.
Nu ben ik al een tijdje uit de schoolgaande kinderen maar ik heb nu wel een kleinzoon die nu voor het eerst naar de "grote" school gaat. ( wat vliegt de tijd) Dus toch een schoolkaartje. Ik heb papier gebruikt van een blokje van de Action waar allemaal lekkere inktvlekken op zitten. Verder een potlodenpapier, waarvan ik er ook twee heb uitgeknipt en los op de kaart geplakt. Het papier gescheurd en met nietjes vast gemaakt en hier en daar met de gel glitterpen wat streepjes aangebracht. De stempel heb ik gekleurd met mijn potloden.
Ik hoop dat dit jullie kan inspireren om ook eens mee te doen, veel succes.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes maar weer,
Marijke.


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Marijke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marijke
    wat een vrolijke kaart en zeker leuk voor als je voor het eerst naar school gaat!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en een heel vrolijk kaartje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje Marijke...heel leuk bedacht met die leuke accentjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Marijke.
    Ik vind hem prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goededag Marijke,

    Ben via het blog van "Anita en haar kaarten" bij jouw terecht gekomen en je maakt echt gave creaties en nog met verschillende technieken ook! Ben direct volger bij je geworden om gezellig wat inspiratie op te doen en te genieten van je creatieve uitspattingen! Als je tijd hebt kom je dan ook ff bloggen bij me?? Misschien wil je ook volger worden, wie weet?

    Groetjes Van Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen