dinsdag 15 april 2014

Love my shoes

Het is halverwege april dus even een opfrissertje voor de challenge van de Two Sisters.
 Het thema was teddyberen, weten jullie het nog?
De sponsor is Stitchy bear digital Outlet en de maker van deze digi is: Coosty Creations.
Zo'n ouderwetse teddybeer die gek is op schoenen.
Vroeger had ik ook zo'n beer, ik had alleen niet zulke schoenen haha.
Ik heb een stansje van een damesschoen en heb deze een paar keer gebruikt. De schoenen met een glitterstift bewerkt en bij de witte schoen de hak ook gekleurd met een glitterstift.
De beer heb ik gekleurd met de copics en op de schoenen zit nog een glittersteentje.
Een grappig plaatje toch?
Jullie kunnen nog twee weken meedoen met de teddyberen challenge.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


9 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    Schattig kaartje, leuk deze -echte- teddybeer..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke schattige kaart Marijke.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig plaatje is dit en leuk de pumps erbij!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Marijke....grappig die beer met naaldhakken....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat een grappig kaartje Marijke.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart Marijke, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla Heemskerk17 april 2014 om 13:05

    Grappige kaart heb je gemaakt hoor!!
    Leuk met een Teddy erbij

    BeantwoordenVerwijderen