donderdag 15 mei 2014

Een baby boy

En hier dan het jongetje van de challenge van de Two Sisters. De sponsor is de Crafting Boutique en het onderwerp zijn baby's.
Nu dan het jongetje:
Ook weer gekleurd met mijn copics en achter de digi heb ik een achtergrond stempel gedaan van een zebra print en deze met blauwe embossing poeder bewerkt. Wel grappig blauw op blauw of ton sur ton zoals ze zeggen.
Verder wat plakkers en een strikje.  Heb hem wel een snel afgewerkt omdat ik even totaal geen inspiratie heb. Moet snel op vakantie geloof ik!!
Ben benieuwd of jullie ook al bezig zijn met vakantie, ik wel hoor. We gaan super lang( 6 weken ongeveer) en ik wil wel heel veel knutsel dingetjes mee nemen dus heel veel om over na te denken.
Genoeg verteld weer, ik bedank jullie voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.


6 opmerkingen:

  1. Super scheetig kaartje. De kleine eendjes passen er ook zo leuk bij. Volgende week heb ik ff een weekje (tussendoor) vrij. 6 weken, dat is inderdaad erg lang. Geniet ervan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief babykaartje Marijke en de digi ook prachtig ingekleurd!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig gemaakt Marijke.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverd van een kaart en zo vrolijk met die eendjes erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen