zaterdag 2 augustus 2014

Een mannenkaart.

Ben weer even op de mannenkaarten want mijn jongste zoon is jarig deze maand en die verdiend ook een kaartje natuurlijk.
Het is een digi van Kenny K. geworden, die vind ik altijd het mooist voor jonge mannen.
Het plaatje is gekleurd met de copics en de achtergrond heb ik bewerkt met een stansje van een radertje en die geïnkt.
Verder heb ik weer de raderstansjes gekocht op FB en deze bewerkt met perfect pearl poeder in het koper en goudkleur. Verder eigenlijk niet veel meer erbij.
Hij wordt 30 jaar dus dat nog op een rader geplakt.
Aan de binnenkant heb ik het ook afgewerkt met wat radertjes die gekleurd zijn met perfect pearl.

Ik vind hem wel geslaagd en laat deze kaart ook nog meedoen met de challenge bij Kenny K.:
alles mag thema muziek.

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als ik en bedank jullie voor je bezoekje.
Groetjes en nog heerlijke vakantiedagen voor iedereen.
Marijke.




Binnenkant



6 opmerkingen:

  1. Die is weer prachtig ! Alvast proficiat met de verjaardag.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart heb je voor je zoon gemaakt Marijke, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaartven een hele stoere chick! Alvast van harte gefeliciteerd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je voor je zoon gemaakt. Marijke...Alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This looks so cool! I love everything about it. The metal, cogs, cool background. Fantastic card

    Thank you for sharing your talent with us at Kenny K Krafty Krew this fortnight.
    Good luck!
    Nick
    Team A(ll That)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super card those cogs
    Thanks for joining us over on kenny k this time,hugs vicky

    BeantwoordenVerwijderen