zaterdag 6 september 2014

Kerstkaart met Mo Manning.

En hier dan nog maar een kerstkaart.
Weer een digi van Mo Manning. Deze keer elfje Finn.
Ik heb de kaart rood gehouden, vind ik een echte kerstkleur.
Van de rode cirkel achter de digi heb ik de randjes bewerkt met gesso.
Lijkt net sneeuw.
Verder heb ik de sneeuwsterren bewerkt met pearlpowder, kleur parelmoer.
Want al mijn gekochte stansjes zijn wit, dus moet er toch een beetje kleur aan geven en parelmoer staat wel goed bij deze kaart.
De bontrandjes van elfje Finn heb ik bewerkt met glitterzand, ook dat glanst mooi.
De tak in de hoek heb ik uitgestanst van een stuk behang. Geeft wel een grappig effect vond ik.
Erachter zit een mooi rood papier met sterren en daar weer achter wit cardstock.
Verder nog een tekst in het goud en ook de bal is goud.
Een vrolijk geheel zo vind ik!
Wel groetjes iedereen en bedankt voor jullie bezoekje.
Marijke.




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kerstkaartje Marijke....een echt TOPPERTJE!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig kaartje. Lekker ondeugend met het bengeltje al slingerend aan een kerstbal. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen