zondag 1 februari 2015

Hugs and Kisses.....

Vandaag een lekker roze kaart.
Een plaatje van Saturated Canaries.Ik vind dit een schattig plaatje voor een echte meisjes kaart.
Ik heb hem ingekleurd met mijn copics en de rand van de jurk met wat glitter bewerkt.
Op de strik en in de jurk heb ik nog wat glitterstift verwerkt. Geeft zo'n leuk effect.
Ik ben begonnen met een zwarte kaart en hierop diverse roze papiertjes geplakt.
Het zwarte kantje en de strik zijn van stof.
Nog wat bloemetjes en een tekst. Dat is het wel. Dit wordt een kaart voor een buurmeisje.
Ze is gek op roze dus dat komt dan goed uit hè?
Leuk dat jullie even langsgekomen zijn. Laat gerust een berichtje achter, vind ik altijd leuk.
Tot ziens maar weer en
groetjes Marijke.




7 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje voor je buurmeisje gemaakt marijke, lekkere roze kleurtjes dat zal haar zeker goed bevallen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh marijke wat een schatje van een kaart erg leuk ingedeeld
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kaart zeg !
    Echt lief met dat schattige afdrukje en al het roze !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kleurcombi, prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marijke,
    vrolijke kleuren, leuke digi, supermooi het kant en strikje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een pracht van een kaartje en met een prachtige kleuren combi. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen