zondag 29 maart 2015

Een vintagekaart.


Deze keer weer een beterschapskaart maar dan in een vintagekaart. Deze labelstempel heb ik al heel lang in huis maar nog weinig mee gedaan. Dus deze keer heb ik eerst de ondergrond met inkt bewerkt en daarna de stempel erop gezet en later nog wat koper Inka Goldpasta erop gezet.
Het hart heb ik ook bewerkt met de Inka Gold want dat geeft zo'n mooie uitstraling.
Verder diverse papiertjes en bloemetjes.
De bloem rechts onder heb ik nog zelf gemaakt en ook bewerkt met de Inka Gold.
Het beterschaps tekstje heb ik iets los gehouden van de kaart  zodat het een beetje bol staat.
Een lief meisje voor een oudere dame, ik hoop dat ze hem mooi vind, want ook deze dame moet een hele poos in het verzorgingshuis herstellen.
Wel bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





5 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal ze vast wel van opknappen Marijke z'n mooi kaartje .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, wat een mooie kaart Marijke. Hij heeft een hele lieve uitstraling vind ik. Die zal met veel blijdschap ontvangen worden denk ik zo...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke,
    je hebt een gave vintagekaart gemaakt en wat een leuke stempel,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je vintage beterschapskaartje marijke...daar gaat de zieke vast wel van opknappen....SUPER leuk !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen