zaterdag 4 april 2015

Nog en beterschapskaart!!




Nog maar een beterschapskaart!!
Op het moment doe ik niets anders als beterschapskaarten en kerstkaarten maken lijkt het wel!!
Maar goed nog een kaartje voor een kennis die erg ziek is en ook wel een kaartje kan gebruiken.
Een muisje van pinterest deze keer met een grote zakdoek.
Ik heb gekleurd met mijn copics.
Verder diverse papieren erachter die ook nog een glittertje hebben en een tekst uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.Aan de linkerkant nog twee lintjes gestrikt.
Een fleurig kaartje vind ik zelf, lekker voorjaarskleurtjes.
Als je buiten de wind hoort op dit moment dan is het nog niet echt voorjaar maar goed!!
Dit kaartje is voor gepland dus misschien is het wel weer mooi weer als jullie de kaart te zien krijgen, ik weet het niet.
Ik wens jullie in ieder geval een gezellige Pasen toe met een beetje zon en minder wind!!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





8 opmerkingen:

  1. Ondanks alle zieken is het wel een heel leuk kaartje geworden Marijke! Het geel geeft hem zelfs een paas-sfeertje! Fijne dagen, groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig beterschapskaartje Marijke...wat een grappig stempeltje en ook heel mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!
    groetjes en fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marijke
    mooi en tof kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een heel leuk beterschapskaartje Marijke en je kan ze beter moeten maken dan dat je ze moet krijgen toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél leuk beterschapskaartje en wat een schattige muis, mooi afgewerkt met de strik!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél leuk beterschapskaartje en wat een schattige muis, mooi afgewerkt met de strik!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen