donderdag 26 november 2015

52 weekst to Christmas








Vandaag alweer de laatste donderdag van de maand en dan is er een uitdaging bij 52 Weeks to Christmas.
De uitdaging is deze keer: gebruik washi tape op je kaart.
Dat vind ik wel een moeilijke, want ik gebruik dat eigenlijk nooit maar het is wel leuk om te doen.
Mijn kaart is er eentje met sneeuwsterren en een plaatje van Studiolight.
Onder het plaatje een washi tape en aan de zijkant met de sneeuwsterren ook een tape.
Verder nog wat extra sneeuwvlokken en een mooi tekstje: "a snowflake is winter's butterfly".
Ik las eens ergens en vond dat een mooie tekst, dus gebruiken hè?
De kaart zelf is een glanskaart en het randje steekt er nog net iets uit, staat wel mooi vind ik!
Hopelijk doen jullie weer allemaal mee met de uitdaging??
Ben benieuwd.
Veel succes en groetjes,
Marijke.




7 opmerkingen:

  1. Lekker winters!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Marijke en dat tussen al die verbouwingen, chapeau!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk en winters en gaaf hoe je de sterrenrand hebt verwerkt
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Marijke - superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Marijke...mooi winters plaatje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi
    superleuk tof kaartje
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi

    Schitterende kaart met leuke details.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen