zondag 20 december 2015

Een kerstkaartje met de house mouse.



Nog maar een kerstkaart en dit maal een gouden kaart.
Ik heb mijn copics maar weer eens te voorschijn gehaald en een digi van een house muisje gekleurd.
Het is maar een klein plaatje dus ik moest iets verzinnen hoe op de kaart te plakken. Ergens een mooie tekst vandaag geprint en daar de digi achter geplakt. nu is het net of de fles erachter staat en eruit springt.
Verder veel goud gebruikt, de achtergrond is goud en de randjes van de tekst en de sterren heb ik ook met goud bewerkt. De ster is ook goud gekleurd en ook nog een paar gouden belletjes!!
Er zit ook nog een gouden lint door de sterrenrand. Het goud kon niet op, alles was goed te combineren, dus vooruit maar!
Ik zit echt wel in de laatste fase van kerstkaarten dit jaar, maar ja voor 52WTC moeten we gelijk aan het begin van het jaar weer beginnen met een nieuw jaar dus week 1 van de kerstkaarten. Ik ga gewoon rustig door met de kerst, vind dat eigenlijk wel leuk, maar er komen ook wel weer wat verjaardagen aan dus ook dat wordt weer een uitdaging.
Ik heb nu iedere week een kerstkaartje gemaakt en eerlijk is eerlijk, het was heel relaxt. Het is dat ik een aantal kaarten aan mijn zus had gegeven anders was ik ook allang klaar geweest.
Dus volgend jaar gewoon rustig doorgaan toch!!
Bedankt iedereen voor het langskomen en groetjes maar weer,
Marijke.







2 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke,
    leuke kaart! met een keileuke stempel, mooi al je gouden accenten en de sterrenborder..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig kaartje om het house muisje heen gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen