donderdag 21 april 2016

52 WTC week 16




Week 16 van 52 WTC. Deze week heb ik een kaartje gemaakt met de digi van Hanglar en Stanglar.
Ik gebruik deze wel vaker want ik vind het een makkelijk plaatje om te gebruiken, je kan er van alles bij doen.
Deze week dus een brievenbus met envelop erbij.
Een grote kaart onder haar arm op weg naar de post!!
Ik heb weer gekleurd met mijn copics en glitterpapier gebruikt achter het plaatje.
Verder diverse papiertjes en bloemetjes en een stans van de brievenbus. Weer een kaartje af. Ik moet wel veel in het voren gaan maken want over een maandje gaan we alweer op vakantie en dan moeten ze allemaal op mijn blog staan. Dus nog druk druk druk!!! (grapje natuurlijk)
Voorlopig alweer een kaartje klaar en jullie bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Marijke.







8 opmerkingen:

  1. een leuk en lief kaartje op deze manier ! geslaagd,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kerstkaart en inderdaad een heel leuk plaatje ... super mooi met Copics!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Marijke met de glitters. mooi afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk dit kerstkaartje Marijke....super mooi dat stempeltje en ookprachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gezellige kaart !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie en leuke kaart heb je gemaakt,
    lief afdrukje en erg mooi in combinatie met de brievenbus,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met leuke digi. Die brievenbus past daar perfect bij nu ze zo'n grote kaart op de bus moet doen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen