donderdag 16 juni 2016

week 24 van 52WTC



Week 24 van 52WTC.
Mensen wat gaat het hard, we zijn alweer bijna op de helft beseffen jullie dat!!
Ik zit nog lekker in de zon in Frankrijk en ik denk dat er meer mensen met mij al op vakantie zijn.
Alhoewel de schoolvakanties zijn nog niet echt begonnen geloof ik!
Ik raak een beetje de tel kwijt, dat krijg je als je geen kinderen meer op school hebt!!
Maar goed een kerstkaartje!
Vandaag weer zo'n scheetje van Nellie's vintage plaatjes.
Het papier erachter is al heel oud, dit was ooit een van de eerst boekjes waar ik mee begonnen ben, maar hier past het wel goed bij!
Een grijs/zwart ruitje en een rand met bloemen, hoort allemaal bij dit papier.
Verder een strik met label en een bloem met een donsveertje. Ik vind het een lieverd en jullie?
Achter het plaatje zit nog een rood randje voor het effect. Ik vind hem leuk en heb weer een kaart af. Het gaat super, ik heb er wel meer dan 24 maar ik ben voor mijn zus ook aan het maken. Dus twee voorraden te maken, dan moet je toch nog opschieten, maar we gaan het redden.
Ik bedankt jullie weer voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.







6 opmerkingen:

  1. Een mooi lief kerstkaartje.
    Superleuk gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel schattig dit kerstkaartje Marijke...zo een super lief plaatje erop.
    en geniet nog maar lekker van je vakantie...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Craft Cottage
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart ! Schattig plaatje. Leuk die bloem met donsveertjes erachter. Fijne vakantie verder. Wij hebben het helaas alweer achter de rug.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dan toch wat een dotje.
    Het veertje past perfect bij het lieve karakter van je kaartje.
    Volgens mij heb ik dit designpapier ook nog ergens liggen, voor mij was het ook één van de eerste blokjes in mijn (inmiddels) grote collectie designpapier.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen