zondag 9 oktober 2016

Begin de dag met een lach!


Ik had eens zin in paars! Ik heb een paar van die mooie plaatjes die helemaal paars zijn maar ik maak eigenlijk nooit paars!
Het is een kaartje voor een vriendin die een operatie moet ondergaan, dus een beetje een opkikkertje.
Ik heb diverse papiertjes op elkaar geplakt en onder het plaatje nog gestempeld met lavendelbloemen die ik door laat lopen in de papieren.
Het stempeltje op het labeltje vond ik zo grappig, die potjes op een rijtje en daarbij heb ik dan de tekst apart gestempeld.
Een paar lavendel stansjes over elkaar en een houten gietertje.
Ik vind hem wel apart geworden.
Een soort van rustgevende kaart!! Niet dan?
Ik hoop dat ze even de pijn kan vergeten als ze deze kaart ziet.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind de reacties zo leuk altijd, bedankt daarvoor!
Groetjes Marijke.









8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel geslaagd Marijke !
    Paars heeft toch wel een aparte uitstraling !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit Marijke.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Ik hou van paars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart. Momenteel gebruik ik ook weinig paars maar het is ene gave kleur. Het tekstje moest ik aan een liedje denken, ik denk uit het poeziealbum. Zoiets van begin de mogen met een dansje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen, lacht de hele dag. Gisteren hadden we een mini workshop lachen. Lachen zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love paars!
    Mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat is al een mooie opwarmer voor het kkt van deze maand hahahaha
    leuk kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje geworden Marijke, hier kun je je vriendin echt een hart mee onder de riem steken. Toch spannend als vlak voor een operatie staat.
    De paarse tintjes zijn ook super en geven een heel warm effect.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen