donderdag 8 juni 2017

Week 23 van 52 WTC


Week 23 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Deze keer heb ik nog een zelfde modelletje als mijn roze kaart van "Be challenged van FB".
Ik denk dat ik dat iedere keer doe, een gewoon kaartje en ook een kerstkaartje!
De maten van deze kaart zijn wat aangepast in de gewone maten van mijn papier. Ben begonnen met wit cardstock en daarop mooi lichtgroen papier en daar alle plaatjes en stansjes op aangepast.
In het midden weer de tekst en wat sterren. De zijkanten allebei een kerstplaatje en ook nog wat sterren, een paar kerstballen en een kerst tak.
Ik vind hem wel mooi geworden en jullie?
Weer een kaart af voor de kerst ik schiet al lekker op.
Ik wens jullie veel succes met je kerstkaartje deze week.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






8 opmerkingen:

  1. Mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een schitterend kerstkaartje Marijke...zo leuk dat Be-Challenged patroontje...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Marijke!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om ook een kerstuitvoering te maken, ik vind deze in de aabgepaste maten nog leuker, dan zijn de inkepingen ook niet zo groot, superleuke kaart,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed idee om deze modelletjes in een kerst- en gewone versie te maken. Als je ze samen maakt lukt het altijd makkelijk, als je er anders na een paar maanden wil aan beginnen is het weer dubbel nadenken hoe het juist was...
    Heel mooi gemaakt Marijke!
    Fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestelijke kerstkaart....heel erg leuk Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart, heel mooi model en supermooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen