donderdag 29 juni 2017

Week 26 van 52WTC


Week 26 van 52 WTC. De laatste week van juni dus een uitdaging erbij.
Deze keer mocht Epie kiezen en zij koos voor engelen op je kaart.
Ik ben helemaal weg van dit plaatje. Heb het vorige jaren ook wel gebruikt maar hij blijft mooi vind ik.
Het is een digi van Sureya en komt van Pinterest. Ik heb hem gekleurd met de copics.
Omdat het een rechthoekige kaart is heb ik de digi wat groter uitgeprint zodat er niet veel meer bij kan op de kaart. Een mooi papier erachter met grijs en paars, achter het plaatje een zilver glitter papier die ik helemaal tot op een randje na heb weggesneden.
Een paars lint en wat hoekjes, dat is het eigenlijk wel! Maar ik vind hem weer goed gelukt, net als andere jaren!!
Aan de binnenkant nog een tekststempel over engelen, vind ik ook een mooie tekst!
Ik ben helemaal happy met deze kaart. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Kijk ook gerust bij 52WTC voor de andere kaartjes van de DT leden en tevens voor wat inspiratie.
Er zijn weer veel verschillende kaarten te zien. Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.





12 opmerkingen:

  1. Wat een fraaie afbeelding heb je gebruikt !!!
    Gave kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, een "hippe" engel, maar heel mooi, prachtige kleuren ook, en de tekst is super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt met de mooie digi een prachtige kaart
    gefreubeld Marijke , de tekst past er ook goed bij.
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marijke en ook zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verrassende kaart Marijke....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Marijke,
    niet echt een standaard kerstengel, maar wel heel leuk!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere en hippe engel Marijke! Mooie tekst ook!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tekst Marijke! Je engel vind ik heel bijzonder!
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap dat je in de nopjes bent met je kaart.
    Is ook erg mooi!
    Prachtige digi en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen