donderdag 26 oktober 2017

Week 43 bij 52WTC




Week 43 van de kerstkaartjes bij 52 WTC.
Het is de laatste donderdag van de maand oktober dus weer een uitdaging erbij. Deze keer mocht Yvonne kiezen en zij koos voor : Craft met wit en goud of zilver.
Ik had dat eerst verkeerd begrepen dus ik maakte een witte kaart met goud maar geen craft!
Dus heb ik nog een tweede gemaakt in dezelfde stijl maar dan met zilver.
De boompjes zijn een enkele stempel die ik met embossingpoeder heb bewerkt en dan drie keer naast elkaar. Ik heb deze techniek al eerder gedaan en vond het resultaat wel mooi! Dus nog maar ens geprobeerd!
De gouden kaart nog met goud de randen bewerkt en een gouden papiertje eronder.
De zilveren kaart heb ik met pearlpowder bewerkt, dat glanst zo mooi en daar een lint en strikje en ook een wit papier eronder.
Bij allebei een tekst en wat sterretjes en dat is het dan.
Eenvoudige kaarten maar ik vind ze wel mooi geworden.
Ben benieuwd of jullie meedoen met de uitdaging volgende week, is leuk om te doen!
Ik kom zeker een rondje maken en naar jullie creaties kijken.
Jullie alvast bedankt voor je bezoekje en groetjes,
Marijke.









tekst aan de binnenkant van de kaart
staat ook aan de binnenkant


15 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn ze , krijgen wij er mooi twee te zien dankzij je "foutje"....

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Marijke!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten, Marijke. Goed opgelost.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze zijn allebei prachtig, en zo heb je ineens 2 kaarten meer ! :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Marijke, nu heb je wel in één keer twee kaarten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 prachtige sprankelende kerstkaartjes Marijke...mooi gedaan deze gouden en zilveren uitvoering...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaarten Marijke,
    chique met de zilveren kerstbomen en ook de gouden variatie is erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze beide mooi, wat leuk om te zien hoeveel het uitmaakt of je voor goud of voor zilver gaat, grt Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaartjes Marijke.....helemaal in mijn straatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Marijke !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie sfeervolle kaarten Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Zo mooi van kleur en details ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Marijke!
    Groetjea Suzan

    BeantwoordenVerwijderen