donderdag 9 november 2017

Week 45 van 52WTC


Week 45 alweer van de kerstkaartjes.
Het gaat al een beetje opschieten. Nog twee maandjes en we zitten alweer aan de Kerststol en onder de kerstboom!! Schieten jullie al op met de kaartjes?? Er zijn dames die trouw iedere week meedoen en die moeten toch ook al een heel eind op weg zijn nietwaar?
Ik ben al een heel eind en heb voor mijn zus ook de kaartjes gemaakt, dus dat komt helemaal goed!!
Deze keer een wit met lichtblauw kaartje met een plaatje van Mo Manning.
Ik heb de digi ingekleurd met de copics met heel lichte kleurtjes en bewerkt met glitter en stempeltjes van sneeuwvlokjes.
Verder onder het plaatje een stans van Ali helemaal uitgestanst met veel sneeuwvlokken.
Erg mooi maar niet goed te zien deze keer door het plaatje.
Daar weer onder een zilver glans papier en daaronder een wit papier met hulstblaadjes erop.
En dan nog eens op wit craftpapier.
Veel laagjes en tussendoor een kartellint en wat sneeuwsterren ook van Ali en een tekst.
In het echt is het een heel winterse kaart, je krijgt het er koud van!!
Maar ik ben wel tevreden en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik kom zeker even bij jullie langs.
Groetjes Marijke.

Nog een leuke mededeling. De dames zijn bekend die ons team komen versterken.
Dames van harte welkom en veel plezier!









17 opmerkingen:

  1. Nog twee maanden tot Kerst zeg je?
    Binnen twee maanden is Driekoningen zelfs al voorbij Marijke...
    Prachtige lieve kerstkaart!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig ijzig kaartje Marijke....
    heerlijk om heel het jaar door te maken, kom je een heel eind, we zijn er nog niet maar schiet al aardig op,
    Leuk dat we deel uit komen maken van jullies team, we hebben er ontzettend veel zin in.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het werd een heel erg leuk kaartje zo ! mooi
    fijn dat ik jullie binnenkort mag vergezellen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat gaat dat snel he, voordat je het weet is het alweer kerst inderdaad! Nou met jouw mooie winterse kaart kom ik al een beetje in de stemming hoor Echt een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig Marijke en weer een suerleuke kaart erbij ,
    ja het gaat snel naar kerst, heb bijna genoeg hoor en jij ?
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, Marijke. En ik ben inderdaad ook lekker op weg met mijn kerstkaartenverzameling! Zo leuk elke week!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, prachtig gekleurd, en die stansrand en het glitterpapier maken het extra speciaal ! Ja, ik heb ook al een hoop kerstkaartjes, leuk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi winters kaartje Marijke, wat een super leuk en mooi ingekleurd stempeltje erop en zeker met ijsterren en glitterachtergrond een sprankelend geheel!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart ijzig koude winterkaart glimt me tegemoet, Leuk met dat plaatje en ijssterren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schattig figuurtje op je kaartje Marijke, mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is een schatje Marijke, heel erg mooi!
    Ja hoor,ik heb een megabak vol met kerstkaarten,minimaal 1 per week voor 52 weeks dus boven de 52 in ieder geval!
    Gelukkig komen er verschillende kerstkaartenslingers in hobbyland zodat ik ze ook kan versturen want familie en vrienden sturen niet massaal meer en ja dan ben ik misschien niet zo lief maar stuur ik hen ook niet meer....stuur liever mensen die ze wel kunnen waarderen toch...Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach....wat een schattig kaartje heb je gemaakt Marijke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart heb je gemaakt Marijke.
    een beetje magisch met dat gekleurde achtergrondpapier, super !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik dacht ook al, we hebben geen 2 maanden meer, week 45 nu, dus nog 5 weken en dan moet alles op de post..ik heb er niet genoeg denk ik, helaas..dan maar een kant en klare..Je kaartje ziet er wat sprookjesachtig uit..het glittert en wat een mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje, prachtige kleurtjes en lief plaatje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Brrrr....het is echt een koud kaartje maar wel heel erg mooi! Ik hoop echt dat we een lekkere koude winter krijgen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen