zondag 8 april 2018

Happy Birthday!


Deze keer een heerlijk zomers kaartje. Ik heb nog veel van dit soort plaatjes en vind dit soort kaartjes wel lekker om te maken.
Het is een kaartje voor Elly, een vriendin van Facebook die jarig is geweest in maart.
We sturen elkaar altijd een kaartje met verjaardag en kerst! Zij maakt ook zelf kaartjes.
 Zij is ooit gaan zwemmen met dolfijnen dus vond ik dit wel een leuk plaatje voor haar!
Ik heb een tijdje terug gespeeld met de krijtjes samen met een vriendin  en daar had ik diverse papieren gemaakt.
Zo ook een blauwe! Ik heb deze door een embossingfolder gehaald met allemaal bolletjes, zo leuk is die! Toen een cirkel uitgestansd voor de doorkijk. Diverser papiertjes erachter gezocht en wat vrolijke strand dingetjes erbij gezet. De tekst ook uitgestanst.
Ik vind hem goed gelukt en hoop dat Elly hem ook leuk vind!
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.



8 opmerkingen:

  1. Een hele vrolijke zomerse kaart Marijke, die "Flipper" is helemaal in zijn element. Mooie tinten blauw heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje voor je vriendin Marijke.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit zomerse verjaardagskaartje voor je vriendin Marijke....prachtig in deze mooie blauwe kleurtjes...

    groetjes
    en nog een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en toepasselijk als je vriendin van dolfijnen houdt, leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart! Alles past ook perfect bij elkaar!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, heel leuk plaatje en ook een mooie achtergrond, leuke strandspulletjes bij, toppie..
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie vrolijke kaart.
    Ja vrolijk, want ik vind dat dolfijnen altijd lachen.
    Super leuk gemaakt Marijke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke zomerse kaart!
    Prachtig gespeeld met de krijtjes.
    Mooie details.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen