donderdag 8 februari 2018

Week 6 van 52 WTC



Week 6 van 52 WTC.
Wat vliegt de tijd, we zitten alweer in februari en deze week is mijn mannetje alweer jarig.
Ik vind altijd als hij jarig is geweest gaan we weer een beetje naar het voorjaar.
De dagen worden langer en meestal het weer iets zonniger!! Laten we hopen dat dat snel gebeurd!
Deze week laten Ineke en ik een voorbeeldkaartje zien bij 52 WTC.
We hebben deze week weer de winnaars van de challenge en de random:
1 Hetty
2 Irene
3 Margreet
En de random heeft nummertje 17 uitgekozen.
Allemaal gefeliciteerd dames!!
Het was een moeilijk keuze er waren zulke leuke inzendingen allemaal!
Deze week heb ik een bruin met mintgroen kaartje. Ik stemde het af op het plaatje.
Een donker cardstock met hierop een zilver papier en daarop een bruin papier die ik geëmbosd heb en bewerkt met zilver. Daarop een stans van Ali en een strik met een glittersteentje. Verder nog een paar pakjes en een tekst. En als "finishing touche" een paar glittersteentjes in de hoeken.
Ik vind het een mooie combinatie deze kleuren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Veel plezier allemaal weer met de kerstkaartjes deze week.
Ik kom vandaag gezellig bij jullie kijken hoor! Veel succes maar weer.
Bedankt voor jullie bezoekje en groetjes,
Marijke.






16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winterse kaart, de ronde mal past er super bij! Alvast gefeliciteerd met je man. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, het zijn prachtige kleuren bij elkaar, ze passen perfect bij het plaatje ! En heel mooi met die ronde mal ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig blauw papier heb je gebruikt. Ik hoop mee met jou dat het snel lente wordt :) Alvast een fijne verjaardag aan je man! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Met een kadobon shoppen is altijd dubbel tof. Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met een leuk plaatje!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig kerstkaartje Marijke....wat een mooie aqua kleurtjes erbij....ook super leuke stansjes allemaal gebruikt...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart in een mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtgie kaart Marijke. Heel mooi met deze kleur blauw gecombineerd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart in mooie kleurtjes Marijke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart Marijke,
    Leuk plaatje en je hebt het heel mooi gecombineerd met die frisse kleur,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat tof om die cirkelstans in dat mooie blauw te doen, heel mooi!
    Proficiat met je jarige echtgenoot
    en op naar de lente nu hoor!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Marijke, mooie mal heb je gebruikt.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart is dit zeker geworden. Leuk die pakjes er bij. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart, Marijke! En nog/vast gefeliciteerd met je man!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kerstkaart ! Heel mooi met het mintgroen ! Gefeliciteerd met je man ! Ik ben zelf eind februari jarig en vind het zalig om zo bij het begin van het voorjaar te verjaren ! Ik vind dat je het voorjaar toch al een beetje ruikt in de lucht :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marijke,

    Mooie kerstkaart in vrolijke niet alledaagse kerstkleur! Goed bedacht!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen