vrijdag 13 april 2018

Time flies!


Ik heb een kaart gemaakt voor de liftchallenge. 
Zij hebben de uitdaging van een spotlight techniek.
Vond dit wel een leuke uitdaging dus is even tussen de stempels gekeken.
Ik heb mijn klokken stempel maar weer eens gebruikt.
Erachter een stukje behang met daarin heel subtiel een gouddraadje.
Ik wilde deze kaart eigenlijk ook maken voor voor de kleurenchallenge van Martina maar dat is pas aan het einde van de maand en deze challenge is eerder afgelopen.
De kaart heeft dus de kleuren mosterdgeel met donkergrijs.
De klokken nog een beetje bewerkt met inkt en een tekst.
Een snelle kaart deze keer. En ik laat het een mannenkaart worden. Kon ook wel vond ik!
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, ik bedank jullie in ieder geval voor je bezoekje en groetjes maar,
Marijke.





8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan en mooie kaart!
    groet en fijn weekend,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit liftkaartje Marijke...leuk al die uurwerkjes erop...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Marijke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie lift gemaakt,echt iets heel anders met de klokken,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee om hier de klokken voor te nemen en zeker ook voor een mannenkaart erg geschikt. Mooie kaart Marijke en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke lift kaart Marijke. Dankjewel voor het volgen van mijn blog en dat we maar gezellig inspiratie bij elkaar op doen! Fijne zondag....Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een goeie stempel om hiervoor te gebruiken. Mooie mannenkaart! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen